NO_Vipps_Reccuring_Web_Webinar_2680x1122

Enda enklere innsamling med Vipps

Her kan du se opptaket av webinaret 13. mars, om de nyeste Vipps-løsningene utviklet for og med innsamlingsbransjen! 📽️

Spol frem til:

  • 01:00: Hvordan går det i Vipps om dagen?
  • 03:40: Siri Nodland, Generalsekretær i Fundraising Norge, forteller om deres arbeid
  • 09:30: Verdens enkleste måte å rekruttere flere faste givere: nye Vipps Faste donasjoner!
  • 16:10: Rekrutter faste givere via sosiale medier
  • 18:15: Den nye innsamlingsrapporten for Vippsnummer som forenkler det administrative arbeidet
  • 20:26: Sniktitt på hva vi jobber med for dere som driver med innsamling
  • 25:50: Spørsmål og svar

Les mer om de nye donasjonsløsningene våre.

Takk til Siri Nodland og Fundraising Norge for gjesteinnlegg! Ikke medlem av Fundraising Norge enda? Det kan du bli her.

Supertilbud i mars 🧡

Er nye Vipps Faste donasjoner virkelig verdens enkleste måte å verve faste givere? Prøv det selv! I hele mars kan du teste og bruke løsningen gratis, og se selv hvordan den passer inn i innsamlingsarbeidet deres. Fra og med 1. april gjelder vanlig standardpris per transaksjon igjen. Meld deg på i skjemaet under, så får du mer info og lenke til webinaret på e-post.

Et ofte stilt spørsmål

Hva er forskjellen på Faste donasjoner og Faste betalinger med Vipps?

Disse løsningene har flere likheter og forskjeller, og begge egner seg godt for fundraising. Den største forskjellen ligger i det tekniske oppsettet:

  • Faste donasjoner krever ingen teknisk integrasjon. Givere administrerer selv beløp, trekkdato og stopp i Vipps-appen. Perfekt for veldedige formål, feltarbeid og face-to-face eller mindre organisasjoner som ikke har behov for en fullintegrert løsning.
  • Faste betalinger krever teknisk integrasjon for å koble betalingen til en tjeneste. Dette er ideelt for mer skreddersøm, eller når man ønsker å få all data direkte inn i CRM, både betaling- og brukerdata. De dyktige partnerne våre som jobber med fundraising bruker denne løsningen med stor suksess.