Har vi rett e-postadresse på deg?

Fint om du bekrefter e-postadressen din!

Vi ønsker at kontaktinformasjonen din i Vipps skal være oppdatert og riktig. Vi sender deg derfor en e-post som du kan bekrefte. Vil du endre e-postadressen vi har på deg, kan du gjøre dette i Vipps under Profil og Personlig informasjon.

Du trenger kun å trykke på knappen «Bekreft e-post» i e-posten du mottar fra oss. Før du mottar e-post fra oss, vil du få et varsel i Vipps om at e-posten er på vei.

Hvorfor gjør vi dette?
Alle som har Vipps kan bruke Vipps for superenkel registrering og innlogging på nettsider og i apper. Ved å bruke Vipps til registrering, slipper du å taste inn informasjon som nettsteder ofte spør etter; navn, e-post, telefonnummer og adresse. Da er det viktig at e-postadressen din er riktig.

In english

Do we have the right email address? It would be awesome if you verified your email address!
We would like your contact information in Vipps to be updated and correct. We will thus send you an email to confirm your email address. If you would like to change your registered email you can do this in Vipps under Profile and Personal information.

Just click the «Confirm email» button in the email you get from us. Before you get the email, you’ll get a notification in your Vipps app to tell you that the email is on its way.

Why do we do this?
Now you can also use Vipps for easy registration and login on websites and apps. Using Vipps means you won’t have to manually enter information like your name, email, phone number and address. This means that it is important that your email address is correct.

Slik ser meldingene ut

E-post

Slik ser e-posten fra Vipps ut på norsk. Trykk på "Bekreft e-post".

Bekreftelses epost - norsk.png
WhenVerifiedEmailSent_no.png
WhenVerifiedEmailSent_no_.png
Confirmation email - english.png
Loading_en.png
Loading_en_.png

Vil du vite mer om hvordan du kan bruke Vipps for registrering og innlogging? Les om innlogging og registrering med Vipps her!