– Vi har allerede gode samarbeid med lojalitetsplattformer for de største selskapene og kjedene. Med Modish på laget har vi også en lojalitetsplattform som er tilpasset frittstående butikker og kjeder som har opptil 30 butikker, sier kommersiell leder Vegar Heir i Vipps.
I praksis betyr samarbeidet at butikker i målgruppen som tilbyr Vipps-tjenester nå kan bruke Modish-plattformen til å enkelt samle og strukturere all relevant kundedata. I tillegg får butikkene muligheten til å kommunisere med sine kunder via SMS, e-post, app, sosiale medier og Google.
– Kombinert med Vipps sine over 4,5 millioner brukere, gir dette fantastiske muligheter til å forenkle innmelding, kommunikasjon og betaling for sluttbrukeren, sier daglig leder Trond Viggo Larsen i Modish.
Heir mener at Modish-plattformen er bygd på den samme forenklingsvisjonen som Vipps.
– Derfor tror vi at dette samarbeidet er en perfekt match for begge parter. Nå gleder vi oss til å sammen utvikle nye betalings- og lojalitetsløsninger for norske og nordiske bedrifter, sier Heir.
– Modish blir først tilgjengelig for Vipps sine norske kunder. Men på sikt satser vi på å også kunne tilby plattformen på tvers av Norden så alle våre 11,6 millioner brukere kan nyte godt av den, legger Heir til.