Refusjon

Har du fått en SMS av oss som ser slik ut?

Hei! Den (dato) skulle du fått en regning fra (utsteder), men grunnet en teknisk feil hos oss så ble denne aldri tilstrekkelig tilgjengelig for deg. Feilen er rettet og forbedringstiltak i løsningen er iverksatt. Vi beklager dette på det sterkeste. Hvis du har blitt påført urettmessige gebyrer så ønsker vi å tilbakebetale deg dette. Helt nederst på hjemmesiden vår kan du trykke på «Refusjon» for å lese om hvordan du skal be om dette. Hilsen oss i Vipps

I så fall er du dessverre berørt av en teknisk feil hos oss, og vi ønsker å kompensere deg hvis du har blitt påført urettmessige gebyrer.

Fristen for å be om kompensasjon er 15. april.

Trykk på «Last opp dokumentasjon» under og logg inn med BankID for å sende oss dokumentasjon. Det kan for eksempel være fakturakopi av selve purringen, et inkassovarsel etc. Har du ikke dette, vennligst last opp kontoutskrift av betalingen eller tilsvarende.

Etter at du har sendt inn dokumentasjon, kan det ta cirka to uker før pengene blir utbetalt.

Har du flere spørsmål anbefaler vi å kontakte Vipps Kundesenter på 22 48 28 00