IU-Q3_Header

Innsikt og utsikt: Markedstrender for Q3

Vi rakk så vidt å feire pandemiens exit før nye mørke skyer dukket opp. Ingen hadde kraftig prisvekst og hyppige renteøkninger på ønskelisten, men nå er begge her.

I Vipps ser vi at samfunnsutviklingen speiler måten Ali og Kari vippser på. Noen ganger er endringen tydelig, andre ganger er endringene en indikasjon på noe som muligens blir en trend. Og uavhengig av om det er trangere tider, så blir kjøpsopplevelsen bare viktigere og viktigere for å lykkes på nett.

Dette er noen av temaene fra rapporten:

  • Vipps-lading tar av
  • Vippsnummer: Fra superhelt til hverdagsforenkler
  • Hvorfor lønner det seg med lojale kunder?
  • Flere oppretter oppgjør med Vipps
  • Økt salg på nett med Vipps
  • Kvartalets største enkeltkjøp
  • Våre beste tips til Black Week

Og mye, mye mer!